Genieten als God in Frankrijk

a bouillabaisse aWie het sombere miezerweer wil ontwijken en meer behoefte heeft aan een zonnige mediterrane sfeer, kan die in elk geval nu al direct op tafel zetten. Oil & Vinegar is in Frankrijk op zoek gegaan naar culinaire inspiratie en heeft er heerlijke delicatessen vandaan gehaald. Zoals de mooie Pommery azijnen en grove mosterd uit Meaux, de echte rouille à la setoise, Franse kruiden in een handig boeket, kant-en-klare culinaire sauzen en olijfolie met Provençaalse kruiden voor in de stoere beugelflessen. Is er meer waar
we de zintuigen mee kunnen verwennen? Jazeker, met heerlijke recepten en prachtig aardewerk, zowel voor het verwarmen van camembert als voor het serveren van knapperige croquets, rijk gevulde bouillabaisse of pittige Franse uiensoep.

Foto’s producten
Foto’s recepten

innovation and you

Philips LogoPhilips is helemaal los met zijn nieuwe merkpositionering. Innovation and you is de tagline die samenballend weergeeft waarom Philips innoveert: voor jou dus. Voor een betere maatschappij, voor een leefbare, gezonde en veilige wereld. En natuurlijk voor Philips zelf, want met deze nieuwe strategie moet het weer een toonaangevende en vooral zeer winstgevende mondiale organisatie worden. Money and you speelt gewoon knalhard mee. Daar is op zich niks mis mee, maar toch…. Toen ik onlangs  de eerste commercial op mijn oude beeldbuis zag verschijnen schrok ik wel een beetje. Deze film rondom innovation and you (let op de eigentijdse kleine lettertjes) heeft wel een erg dik sausje van maatschappelijk welbevinden, van maatschappelijke verantwoordelijkheid, over zich. Met trage vrij traditionele beelden, en een voice over die je eerder bij een begrafenisonderneming als Yarden verwacht dan bij een bedrijf dat full swing innoveert. Lees verder