Crowdfunding voor CookieCulture

Wie waagt die wint!
Je hoort het niet zo vaak tegenwoordig, maar er zijn modemerken die gewoon een 1174677_511945915563679_1383538495_nsucces zijn in ons land. Eén daarvan is ‘rising star’ CookieCulture, het jonge label van modeondernemer Melle Hamelynck, die zijn sporen in de mode dik verdiend heeft met Mango in Nederland. Sinds 2013 brengt hij met veel elan het label CookieCulture op de markt, dat vandaag al de trends van morgen brengt.
Om de vleugels verder uit te kunnen slaan en te versterken, heeft het label met succes nieuw werkkapitaal gezocht via een crowdfunding actie op geldvoorelkaar.nl. 

De supervrouwelijke ‘dresses for success’ zijn tegen een uiterst scherpe prijs verkrijgbaar bij nu al zo’n 80 multibrandstores, webshops en uiteraard online via CookieCulture.com. De 6-10 collecties per jaar gaan volledig in eigen beheer: het design, de productie in de eigen fabriek in Thailand en de distributie in Nederland, België en Duitsland.

1013952_473279559430315_913487131_nCookieCulture is booming business en gaat de vleugels verder uitslaan naar de UK en de USA om daar de specifieke markt voor de grotere maten te veroveren via amazon.com. Het extra werkkapitaal – 250k – is via crowdfunding op geldvoorelkaar.nl gegenereerd onder fans, netwerken en de eigen retail relaties. Het betreft een lening voor een periode van 4 jaar tegen 9% rente.

Risico? Niets in dit leven is geheel zonder risico maar de basis is uitermate gezond: CookieCulture groeit explosief, gaat dit jaar de omzet verdrievoudigen, er ligt een mooi rendement in het vooruitzicht.
www.cookieculture.com


Download persbericht
 

Download foto’s

Reacties zijn gesloten.