100e Oil & Vinegar: in Puerto Rico

De culinaire cadeauketen Oil& Vinegar spreidt a 65481 cape lemon pomegranate splash kopie¦êrenzijn vleugels verder uit.
Met gemiddeld zo’n 10 nieuwe vestigingen per jaar, de opening van de 100e winkel in Puerto Rico en over enkele maanden een start in Japan, ontwikkelt de Nederlandse franchiseketen met mediterrane delicatessen zich tot een wereldspeler.

Van Nederland tot Zwitserland en Brazilië, elke winkel volgt hetzelfde concept: een belevingswinkel voor de zintuigen met een uniek assortiment olie, azijn en aanver­wante producten voor koken en tafelen. 

Met thema’s wordt er ingezoomd op specifieke productsoorten of landstreken. In november en december gaat de aandacht vooral uit naar onderscheidende culinaire cadeaus en feestelijke recepten.
EOY2015

Producten uit het Middellandse Zeegebied vormen het kernassortiment van Oil & Vinegar. Daarnaast signaleert de culishop een toenemende belangstelling voor het  culinaire cadeau. Klanten komen terug voor cadeautjes die ze zelf naar eigen idee kunnen samenstellen, variërend  van authentieke Salie Pesto of mooie Balsamico azijn tot een compleet diner met een heerlijk recept, servies­goed en alle ingrediënten. De versproducten moet men eventueel nog zelf toevoegen.

Alles bij Oil & Vinegar wordt met zorg geselecteerd, veelal bij traditio­nele familiebedrijven in het land van origine. De culiwinkels voeren een uitgebreid assortiment olijfolie en azijn – gemiddeld 60 varianten – plus een maandelijkse ‘Limited Edition’ olijfolie of azijn. De winkels sluiten ook aan op de ‘gezond, snel en vers’ trend en ontwikkelt daarvoor onderscheidende producten. De webshop  is vooral praktisch voor nabestellingen; op de winkelvloer geven deskundige medewerkers advies over de producten, toepassingen en bereidingen en zijn er regelmatig proeverijen.  Oil&Vinegar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reacties zijn gesloten.