Afval

afvalEn jawel hoor, daar gaan we weer. Als je in vroeger dagen geen creatief concept voor een TV-commercial kon bedenken had je twee oplossingen: doe iets met een baby of “sing it”. Maar dat gaat heel anders heden ten dage. Als een creatief het helemaal niet meer weet, tovert hij BN’ers uit de hoed. In Adformatie werd een nieuwe campagne aangekondigd: “Met als pay-off ‘Plastic afval kun je beter scheiden, dat weet toch iedereen’ start Plastic Heroes een campagne met BN’ers in de hoofdrol. In de commercials geven onder andere Patrica Paay en Hans Kazan het ‘goede voorbeeld’. Dit doen ze allemaal op hun eigen manier, zo gooit Raymond van Barneveld het afval in de bakken alsof het dartpijlen zijn en tovert Hans Kazan steeds meer plastic afval uit zijn tas”. Slim bezig heet dat. Of moet ik dan met Jack Wouterse bij C1000 zijn? Wordt het geen tijd dat we BN’ers op een hoop gooien met afval? Niks meer scheiden, gewoon in één bak, dat weet toch iedereen. http://vimeo.com/69458065

Reacties zijn gesloten.